Siyahı zaten yeni hocam bulamassınız, sahibinden de var ama insanlar bir tuhaf. Mesaj atıyorsun göründü yapıyor cevap vermiyorlar arıyorsun açmıyorlar ilanı koymuş ama neye koymuş.
Beyazlara da baktım o arada

Umut kesilince beyaz alırım dedim ama sıfır almak daha iyi, pek bir fark bulamadım fiyat olarak. Şöyle düşünün, elden de alsanız, 3 ay önce su görmüş olsa, korozyon yeni oluşur, bugün bozulabilir. Bu riski almak için ciddi fiyat farkı olması lazım. Sudan değil ama havadaki aşırı nemden bozulan cihazlarım oldu.
Ben aradım aradım, sonra vazgeçtim... Şimdilik planımda yok. Ama yeni bir magick mouse için fiyatınız güzel.