Akar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben de epey bir siyahını aradım ama maalesef denk gelemedim. Bilmem kaç senedir forumda 1-2 konu görmüşümdür. Sahibinden'e baksanız daha iyi olur gibi ama çok bir avantaj yok.
Siyahı zaten yeni hocam bulamassınız, sahibinden de var ama insanlar bir tuhaf. Mesaj atıyorsun göründü yapıyor cevap vermiyorlar arıyorsun açmıyorlar ilanı koymuş ama neye koymuş.