Backlog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben sizi haklı buluyorum ancak bazı konularda sizdede hata var.Örneğin tasarımı alıyorsunuz ve eksiklikleri görüp uyarmanıza rağmen problem devam ediyor.Bu problem yazdıklarınıza göre 6 ay sürüyor.Normal şartlarda 1 kere söylersiniz 2 kere söylersiniz olmadımı en azından bir hukuki yolu seçebilirdiniz.Bir ihtarname çekerek sözleşme ile tasarım arasında uyumsuzluk olduğunu ve x gün içerisinde düzetilmemesi durumunda para iadesi +faiz , hukuki haklarım saklı diye bir uyarsaydınız.Bu durum sizce devam edermiydi.Bu tarz firmalar prosedürlere göre devam eder.Daha doğrusu hukuk üzerinden gider.Bakın o zaman üzerinize nasıl titriyorlar.
Deneme sitesi açıldığında tasarımların eksik olduğu fark ettik ve iletişime geçtik kendi sitenize geçildiğinde o tasarımlarda olacak şuan tasarım aşamasında 1-2 haftaya biter denildi sizin has orjinal sitenize tasarımı atalım siz ürün yüklemesi yaparken o tasarımda 1-2 haftaya biter denildi 4 ayda anca bitti yalvar yakar, Şirket avukatlar işin başında zaten tavsiyeniz için teşekkür ederim