Yani tamam açık olduğunu bildiriyorsun sıkıntı yokta, bunun bile bir adabı var. Ard arda milyon tane spam post oluşturmana gerek yok ki. Kanıt için 100 tane, 200 tane hadi bilemedin 1000 tane oluştur; raporunu geç yönetime bekle. Adam sana dava açsa bile kazanır. Hocam size demiyorum karşımdaymış gibi konuşuyorum

yani bence o arkadaşın yaptığını puanlarsak;
iyi niyet 3/10
saygısızlık 8/10
şovmenlik 10/10
Edit: buradan Yaay yönetimine seslenmek istiyorum. Bu açığı kapatırken birazcık R10 özenin. Konu ararken bile 10-15 saniye beklemeniz gerekiyor