Üstüne üstlük reportla hocam o zaman.
He diyion yani yasakta olsa bana moderatör karışır. Hem reportlamadigimi nerden biliyon?
Kafamdan uydurmuyorum daha önce o yüzden uyarı yedim ama illa ispat istiyorsan buyur.
https://www.r10.net/ucretli-tasarim-...uncements.html
FORUM ÜYELERİNİN GENELİ İÇİN
1. Yukarıdaki maddelerde belirtilmemiş olsa da, toplum tarafından kabul görmeyecek üslup ve etik kuralları kişilerin kendi inisiyatifindedir ve Forum Kuralları kapsamındadır.
2. İlgili kategorilerde açı*** konular altında;
2a. Aksi talep edilmediği sürece, ilgili kategorilerde hizmet verenler ve konu sahibi dışında kimsenin,
2b. Hizmet verenlerin ise teklif içeriği dışında,
2c. Hizmet verenlere ya da ticarete engel olacak, haksız rekabete yol açacak,
2d. Yapıcı eleştiri dahi olsa hizmet vereni ya da konu sahibini rencide edecek, zan altında bırakacak
mesajlar yazmaması gerekmektedir