Behzat42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam suç olsa zaten sanırım savcısı hakimi ilgilenmez polisi ilgilenmez adamlar yardımcı oldu yani bana bilmiyorum ceza alır mı almaz grupta 2 kişi aynı tip dava açmış . 2 davanın sonucunda birisi hapis cezası + para cezası yemiş diğer arkadaş para cezası yemiş + sicilleri bozuluyor yani cezaları sağlam. Suç olduğunu sanmıyorum
Valla benim kendi adıma açtığım hesabı başka birine satmak nasıl suç olmuyor onuda anlamıyorum ama doğrudur.