Teşekkür ederim.. elimde şimdilik kendi müşterilerime hizmet etttiğim için çok kapsamlı düşünmeiğim için hemde maliyeti uygun olacağı için wisecp ile başlamayı düşündüm. demo aldım. şuanda kullanıyorum.. kendim deneyip görmek istiyorum açıkçası. memnun olmazsam whmcs kullanacağım
Bundan 1 ay kadar evvel bende bu ikilemde kalmıştım.Whmcs üzerinde totalde 8 bin lirayı bulan bir işlemler yaptırtmak gerekmekteydi.Şuan ise sadece 500 tl bir masrafla wisecpden başladık ve mennunuz.İstedigimiz özellikleri karşılaması bir yana destek açtığımızda bir muhattap bulabiliyorux.Xx kişiler ise idrisselvi ile yaşadığı sorunlardan sebep veya farklılık olsun diye geçiyor.Başlanğıç yapacaksanız bence wisecp ama yok binlerce liranız ve onlarca kişilik bir ekibiniz var ise whmcs...