9 sınıfta kaldım ve 2. yılın ortasında bıraktım yaşım 15-16 falandı herhalde ve açık liseye yazıldım gerek sınavları önemsememem gerek otomatik ders seçtirmem. Girdiğim sınavlarda hep sayısal ve anlamadığım formül gerektiren sorular gelmesi ve ben çoğu zaman uykusuz hiç çalışmadan giderek taaa bu yaşıma kadar devam eden lise serüvenime artık son vermiş bulunmaktayım (27 yaş) son girdiğim sınav ve devletimizin pandemiden dolayı 1 sınavlık tam puan vererek liseyi açıktan bitirmemi sağlamıştır. Darısı sizin başınıza ünide okumayı düşünüyorum 15 yıldada onu bitiririm