Meslek lisesi mezunuyum 9. sınıf gerçekten çok zordu. Mesele dersler değil ortama alışmak. Malum meslek lisesi olduğu için çeşitli insanlarla muhatapsın. 10. sınıfta bölümleri seçip sınıf mevcutu 50'den 11'e sonra da 9'a düşünce kafam biraz daha rahatladı. Sonra ortam da zaman da aktı gitti zaten