sizdeyiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam zor olan yapmak sistemin dayattığı şeyleri kırmak. Fakat işte sistemin dayattığı şeyleri yapmazsanız aç kalıyorsunuz. Peki nasıl mı olacak size tavsiyem.
1- Daha az zamanda daha çok nasıl para kazanırım. Yani daha az iş daha çok para. Anladığım kadarıyla ZEKİ birisiniz kesinlikle bunun yöntemini bulursunuz.
2-Aileile daha fazla vakit geçirin. Annenizin üzüntüsünü bir nebze azaltır belki.
3- Bilgisayar ile çalışacaksanız alın laptopunuzu çıkın dağlara tepelere orada işinizi yapın.
4- doğa sporları ile uğraşabilirsiniz. Balık tutma, dağa tırmanma gibi.
Valla hocam ben her ne kadar kendimi aptal gibi hissediyor olsam, hayatımın çok kötü olduğunu düşünsem ve değiştirmeye çalışsam da madalyonun diğer ucunda 1 saat telefon görüşmesi için firmalardan ödeme alıp karşı tarafı sunduğu bilgi ile zarardan kara geçirebiliyorum. Bence şu an bu forumda olan herkes çok zeki zira bu konulara kafa yormak ego gibi olmasın ama aptalların işi değil, ben buna inanıyorum. Çoğu insan kolay yolu seçerken bir çoğumuz aylarını hatta yıllarını gelecekteki maddi veya manevi hedeflere ulaşmak için feda ediyor.

Çözüm arayışı içerisinde olduğum sorunların cevapları belli ancak bunları hayata geçirmek en zor kısmı zira büyük faydalar yarattığım çok işi bile az işe çevirip kendim için daha fazlasını almayı başaramıyorum. Hatır ile, laf ile..vs bir şekilde iyi niyet suistimali sonucu bilgimden edineceğim emek geliri beni tatmin etmiyor. Böylece daha çok çalışmak zorunda kalıyorum. Çok çalışınca bilgisayar başından kalkamıyorum, bilgisayar başından kalkamayınca aileye vakit ayıramıyorum. Bilgisayar başından kalkınca da maddi sorunlar çıkmaya başlıyor. E doğa sporları..vs ile uğraşınca da akıl hep işte olduğundan tat alamıyorum. Festivale gidiyorum telefondan işe devam, denize gidiyorum laptop'dan çalışmaya devam, hepsini bıraksam tatilden dönünce ne yapacağımı planlıyorum..vs kafam hiç boşalmıyor. Böyle olunca da zaten kendime vakit ayıramadığımı bildiğim için gitmiyorum, eğlenmiyorum. x miktar çalışıp kazandığım para ile sinemaya gidiyorum x miktarda yapılacak işi düşünürken filmi izlemediğimi fark edip üstüne bir de sinemada harcadığım zamana üzülmeye başlıyorum. Yalnız yemek yerken bile eğitim videoları izliyorum, zaman kazanmak için dizileri ve filmleri bile hızlandırmaya başladım, hatta artık izlemiyorum da. Hiç TV seyretmiyorum, seyredenleri de garipsiyorum. Az uyumak için alarm kuruyorum ya, vücuduma istediği uykuyu bile veremiyorum...

emreakdascomtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kumsala yakın ev.. sabahları o koku anlatılamaz valla şanslısınız yaşamasını bilin
O kadar yakın ki hocam o konu hep var 😺 İşin kötü tarafı bile şehir dışından tatile gelenlerin bile benden daha çok tadını çıkabiliyor olmasına rağmen benim bir türlü oydu buydular ile yaşamaya vakit ayıramıyor olmam. Şu iş de olsun, bu da yoluna girsin, bunu da teslim edeyim, bu ay da dişimi sıkayım diye diye 2018'da hiç denize girmedim, 2019'de 2 hafta tatil yapabildim, 2020'de ise anca 1 günümün yarısını ayırabildim.

Bu arada Asosyal değilim, tercih etmek zorunda kaldım!