Forumda eski üyesiniz yaşınız benden büyük söyleyeceklerim yanlış anlaşılırsa kusura bakmayın. Açık konuşayım ne forumda ne de gerçek hayatta kimse insanları ya da dertlerini umursamıyor, sadece rol yapıyor. İnsanlar sizi sadece yanınızdan ayrılana kadar umursar, arkanızı döndüğünüzde gizledikleri yüzlerini ortaya çıkartırlar o yüzden sizin ilacınız yine sizsiniz, bir başkası değil. Eğer yapacağınız değişikliğin hayatınızda biraz bile yararı olacağını düşünüyorsanız sonunda kaybetmek olsa bile yapın en azından denedim diyebilirsiniz zira bana göre en büyük pişmanlık keşke yapsaydım demek.