Psikolojiden bilimsel anlamda anlamam ama dertleşmek istersen mesaj atman kafi hocam.
Hocalarım öyle bir ruh hali var ki bende şu sıralar(son 1 yıldır) her şeyi daha hızlı tüketmek, daha fazla alanda daha fazla bilgi edinmek, öğren öğren öğren öğren, çalış çalış çalış çalış, değer yarat değer yarat değer yarat sonuç olarak sadece faturalarını öde, ailene zaman ayırma, kendine zaman ayırma, sosyal hayat 0..vs Yıllardır gelecek günler güzel olsun diye bir çok şey yapıyor, bir çok şey öğreniyorum ve iş konusunda hayat de başarılı oluyorum, müşterilerim, çalıştığım insanlar..vs her zaman beni taktir eder, över hatta örnek alır. Ama gel gelelim ki içimde fırtınalar kopuyor.
Uyurken yarın yapacağım işi rüya olarak görüyorum, kahvaltıda bu gün yapacağım işi, planlıyorum, akşam yarın için iş üretiyorum. Yatıyorum kalkıyorum aynı gün, yatıyorum kalkıyorum aynı gün. Nereye kadar aynı günü yaşayacağım ben...