En basitinden örnek vermek gerekirse daha geçenlerde moda tasarım okuyan bir genç kızın İBB'ye kariyer danışmanı olarak atandığı ortaya çıkmıştı. Bunu Fox'ta yada Cumhuriyet gazetesinde vs gördünüz mü? Şimdi baktım göremedim. Ama sabah, takvim gazetelerinde vs var. Nedeni basit, herkes kendi tarafının yandaşı. Portakal'da diğerleri gibi bir maşa. Yukarıdaki arkadaşın dediği gibi portakal gider elma armut gelir.
elinize sağlık. Bu lafın üstüne birşey denemez. İbb el değiştirmeden önce yandaş vardı. Değiştirdi yine yandaş var. Yarın değiştirince yine yandaşlar olacak. Hocam bizim oğlanı sizin oraya atayalım be. Elma armut bey bizim kız yeni mezun oldu şunu alında iş öğrensin be diyecekler yine herkes kendisinden olanı alacaklar bizim gibi (forumun bir çoğu ) vitamin depolarını torpilli hormonlu salatalıklara tercih edecekler. Neyseki özel sektör anamızı ağlatsada devletteki oturan danalardan çok kazanacağız uzun vadede.