Merhaba , Server / sunucu bilgisi olan kişilerden bilgi almak için paylaşıyorum Örnek : www.siteadresi.com bu siteyi güvenlik açısından ve veri merkezlerinin sorunlarından dolayı 2 veya 3 sunucuda aynı anda aktif tutmak istiyorum. abc hostta barınıyor diyelim elektirik gitti hiçbir kesinti olmadan x hosting şirketinden devam etmesi gerekiyor sürekli eşitleme mantığı ile çalışması lazım 3 tane sunucu vardiyelim 1 tanesi pasif oldu 2 si ile çalışmaya devam edicek çevrim dışı olan sunucu çevrim içi oldugunda diğer sunucular ile eşitlicek kendini ama var olan verileri sürekli eşitlemicek tabolarda veya doyalarda bir değişiklik varsa o kısımları eşitlicek veya başka bir mantıgı vardır ne yapmak gerekiyor veya nereden başlamak gerekiyor bilgili kişilerin bilgilerine ihtiyacım var teşekkürler