Benim babam Polis ve beraberinde çalıştığı 3 ekip arkadaşı var. G.t g.te çalışıyorlar sürekli. Babamların Emniyet Müdürü rahatsızlandığı için test yapmaya gelmişler. Koskoca Emniyet müdürü yani. Bizimkiler de fırsattan istifade "Ulan hadi biz de test yaptıralım" demişler. Babam ve 2 arkadaşında bir şey çıkmıyor ama 4. Kişide Pozitif çıkıyor. Sonra bu adam 2 küsür hafta hastaneye alınıyor. İşin ilginci şu; Bunlar sürekli yan yana geziyorlar ve 3 kişiye bir şey bulaşmıyorken 1 kişide var.