Gerçekten tarafsız olsaydı cesur diyebilirdik ama atv spikeri neyse bu da birilerinin maşası.
Bunun için yemin eder misin? ATV spikeri rızkını,kariyerini hayatını ve yaşamasını 1 kişiye bağlıyor. Gerçekten acıyorum sizlere vicdan yerine taş taşıyorsunuz...