Peşinen ifade edeyim. Yorumlarımı seni kırmak için değil tamamen dost acı söyler mantığında yapıyorum. Piyasanın en iyi halinde bile kaldıraç akıllı adam işi değil hele ki bu hafta bile bile alın paramı demişsin.. Oluyor bazen insanın basireti bağlandı mı bağlanıyor işte. Yapacak birşey yok, geçmiş olsun. Şansın varmış gene 250 $ iyi para olsa da hayatını karartacak bir rakam değil. Bazen bazı derslerin bir bedeli olur, senin aldığın bu dersin de bedeli 250$'mış. Bundan sonra uzak dur kaldıraçtan.. Geçmiş olsun.