globaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam boşver ambulansı. Ara hemen deki ben virüslü biriyle temas ettim. Yurt dışından arkadaşım geldi. 3 gün beraberdik. o ülkesine döndü. kendimi iyi hissetmiyorum
hemen yaparlar . Yani yapmaları lazım
yoksa çok beklersin. Ortalık toz duman. kimseyi bekleme
Bir doktordan aldığım direktif te şu yönde, hasta birisi ile temas edildiyse veya aynı ortamda bulunulduysa en az 6 7 gün sonra test vermeniz gerektiğini söylediler. Şu anda gitmeniz size net bir şey çıkarmaz dedi.