Pikselizasyon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Linç yemeyeceksem eğer aslında virüsün yayılması sanıldığı kadar kolay değil fakat insanlar ne yazık ki vurdumduymaz. Aynı ortamda bulundun diye sana virüs bulaşacak diye bir şey yok. Şimdi ne desek boş aslında. En nihayetinde evden çalışmaya başlayacakmışsınız. Kısa süreliğine sevdikleriniz ile aranıza mesafe koymanızda fayda var.
Kesinlikle katılıyorum , kimse rehavete kapılmasın ama virüsün bulaş oranı sandığınız gibi havada 15 gün asılı kalıyor vb değil.