Klasik yöntem hocam.Müşteri hizmetleri asabiyse zaten onun dev şirket çalışanı olma ihtimali yok.Benim bu zamana kadar görüştüğüm müşteri hizmetleri kalitesi 1-Google 2-Paypal'dı.
Ads de reklam verirken TBM yi çok yüksek girdiğim için sabah 9'da aradığında çok mu erken aradım isterseniz bir kahve alın öyle başlayalım demesi beni gerçekten şaşırtmıştı