İnsan yanıla yanıla öğrenir. Umarım yapman gereken şeyleri ve yapmaman gereken şeyleri öğrenmişsindir. Öğrenmediysende mutlaka bir yanılmanın sonucunda öğrenirsin. Ayrıca ortada aklını yitirecek bi durum da yok. Bir hata yapmışsın bir daha yapmassın olur biter. Yanan para ne olacak diyorsan da o da yaptığın hatanın bedeli...