Ahh R10 ahh

4-5 sene öncesinde Youtube ile ilgili araştırma yaparken başka bir forum ve R10'nu bulmuştum fakat kayıt olamadım bir türlü işte..

Sonra başka ararştırdığım şeylerde de önüme çıktı ama bir türlü kaydolmak nasip olmadı. En son dropshipping grubumuzda bazı konular ile ilgili buradan arkadaş konu attı ben tekrar denedim kayıt olamayınca o arkadaştan rica ettim bana davetiye ayarlamasını. 1-2 ay sonrasında davetiye geldi ve o şekilde R10 üyesi oldum.. 5-6 aydan bari çok aktif bir şekilde takip ediyorum çok şey kattı ve devam edeceğini düşünüyorum. İş yerimde bile açık duruyor..

Keşke önceden kayıt olabilseymişim