Merhabalar, R10.NET ile 15 yaşımda tanıştım. SMM sektörüne yeni başlamıştım ve forumlarda satış yapmak istiyordum. @HellorDTR; 'den domainimi almıştım ilk ticaretimiz olmuştu. Sonrasında kendisi bana 1 adet davetiyesini bağışladı ve 1+ yıldır aranızdayım.

Keşke 10 yıllık bilgisayar kullanımımda r10.net'i farkedip kayıt olmaya çalışsaydım fakat zararın neresinden dönersek kâr'dır. Tekrardan Halil İbrahim'e buradan teşekkür ediyorum.