JeanJeacque adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam TRON (TRX) 16 Eylül'de swap stopundan sonra sert düşecek alıyorsanız , ayın 16 sından önce satmanızı öneririm. Aklınızda bulunsun.
Sağolun hocam eğer dogecoin varsa 20Tl değerinde alacağım