Sam55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yapabilirsin ben yapıyorum zaten ödediğinin belirli bir kesimi sana geri iade oluyor
sanırım 10tl altı kargo kodu vermiyormuş 10tl lik kendim ürü oluşturucam ve onu satın alıcam zaten para her türlü bana geri dönüyor kg ile ürüngönderiyorum bazaten yaırm kilo bazen 2kg gibi sorun olur mu o