Konu
Her şeyi sana yazdım..! [Bende Sana]
06-09-2020, 18:11:20
#1
cmlndz
Bu görsel ile karşılaştıktan sonra içimden bende sana diyorum.Peki siz gördüğünüz de nasıl bir tepki veriyorsunuz?