Ülkeyi amerika, almanya ile kıyaslayanları anlayamıyorum. Biz pireyiz yonlar deve. Sonra onlara bakıp bakıp mutsuz oluyoruz. Türkiyeyi benzer ülkelerle kıyaslamak lazım.