ytibrahim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adsense'nin suçu yok ki bizim reklamverenler cimri , şimdi Almanca bir site 1 tıktan 1 euro alıyor mesela bizim 1 tıktan 5 10 kuruş burada Adsense'nin suçu ne ne yapması gerekiyor ?
Ben sürekli adwords reklam çıkan biri olarak işimi 10 kuruşa görebiliyorsam neden aynı işe 1 tl vereyim? Bahsettiğiniz yerlerde rekabet fazla bizde ise sektörler nispeten daha düşük ve kar majları daha az. Bu tamamen sektörel bir iştir. Benim rakibim 15 kuruş verse ben 20 veririm o 25 böyle uzar gider...Pazarın en büyüklerinden trendyol 65 bin kelimede reklam çıkıyor ve ort. Tbm si 0.21 tl. Bu da zaten googleye ödenen rakam, yayıncıya gelene kadar...