Adsense'nin suçu yok ki bizim reklamverenler cimri , şimdi Almanca bir site 1 tıktan 1 euro alıyor mesela bizim 1 tıktan 5 10 kuruş burada Adsense'nin suçu ne ne yapması gerekiyor ?