Merhabalar. Genel blog tarzında sitem var ve genellikle mobil cihazlardan girişler oluyor. Reklamları aldığımdan beri 1 tl üstünü görmedim. Sizce bu normal bir durum mu?
Analytics ekran görüntüsü:
Google adsense'nin verdiği sadaka:
*Sadaka, Allah rızası için fakirlere, ihtiyaç sahiplerine, karşılık beklemeden verilen şey; yapılan yardım, her türlü iyilik. (Dini açısından linç durumu olmasın diye eklemek istedim. Şaka durumu değil. İnsan sadaka verirken karşılık beklemeden yapar. Bir emek karşılığı verilen bu kuruşları ona çağrı yaptığı için bu terimi kullandım.)