kimisi büyük çalıyor kimisi ufak çalıyor. Esnafın En dindarında bile çoğunda ahlak sıfır. çoğu kişide sıfırın da altında.
bak mesela son yılların en ahlaksızları balıkçılar. neden mi 2017 de hamsi 5 tl idi. sardalya 2 tl . kültür lüfer 7 tl çupra 9 tl idi. 2017 den beri hiç bir şeyin fiyatı 5 -6 katına çıkmadı. ne asgari ücret ne mazot. bu haysiyetsiz hırsızların ne gideri varki balık fiyatları 6 katına çıktı 3-4 yılda?