Bazi alanlarda üretim çok olsa da - - - - ciddi bir tüketim çılgınlığı var. Bazi insanların dönüp bakmayacağı, para verseler dahi almayacağı şeyler kapış kapış gidiyor. İnsanlar kullansa da alıyor, kullanmasa da alıyor.
Bu da maalesef her şeye boyun eğen yeter ki alalım diyen büyük bir kesimden dolayı fiyatlar şişiyor. Çünkü satıcılar biliyor ki insanlar alacak.