Arkadaşlar merhaba, hem telefon ihtiyacım var hemde bilgisayar ihtiyacım var. Şuanda ikiside mevcut. Telefon olarak s7 edge var bilgisayarım asus i5 4gb ram 2 gb ekran kartı.Grafik tasarım kazandım ve unity ile de oyun yapmak istiyorum. Ancak büyük ihtimal okullar bu sene açılmayacak. İlk dönem açılmıyacak. 2. dönemde açılmaz diye düşünüyorum.telefonum iyice bozulmaya başladı 4,5 yıl oldu kullanalı. Bilgisayarım daha hiç format yüzü görmedi o da yavaşlamaya başladı. Tam olarak ne yapacağıma karar vermedim. Fakat yotubuden de motovlog işlerine girmek istiyorum. İnşallah güzel şeyler yapmak istiyorum okul zamanlarımda. Ayrıca kız arkadaşım ile aynı okulu kazandık. Motovlog olarak başlıycam fakat beraber de videolar yapmak istiyoruz. Bakalım nasıl olacak. Sizce ne almalıyım ? Bu bilgisayarı formatlatıp kendine mi getireyim telefon mu alayım ? Yoksa telefonu boşverip 2. el telefon alıp bilgisayar mı alayım ? Mac almak istiyorum çünkü 2 sistem aynı çalıştığı için. Hem bilgisayar hemde telefon. Önerilerinizi bekliyorum.
Almak istediğim telefon iphone 11
Almak istediğim bilgisayar macbook pro 13inc
Saygılarımla..