Kemal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yok siz anlamayacaksınız. Size göre tamam doğru ama işleyişe göre farklı. Arkadaşım der sevgilim der kuzenim der ya der oğlu der.
Benim adalet anlayışımla devletin ki zaten farklı ben en güzeli mahalleden çoğu kişiye ettireyim takibe alıyorlarsa takibe alsınlar.