aynı malikane de fazla kalamazlar zaten , sistematik çalışmak zorundalar ve bu süre zarfında dayanmak zorundasın
ama diyosan ki krdşm ben ramboyum alayını bükerim , hemen git yani buraya konu açıp sitem etmen mantıklı değil
polis bişey yapamıyosa akıl vericek kişiyi burada değil ilgili avukatlar da araman gerek
bu tip yerlerde ev sahibi müsade ediyorsa bildiği halde zaten komisyonlu çalışıyorlardır malesef
bir "savcı" ile birebir görüşürsen bence çok hızlı bir sonuç alabilirsin