Jautis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3 Aya ne gerek var onu anlamadım günde farklı farklı 15 20 kişi giriyor koy 1 hafta takibi apartmanda iş yeri yok zaten hepsi aile 1 dairede 2 tane genç kız kalıyor yani bunu anlamak zor mu onu anlayamadım.
Hocam burası muz cumhuriyeti değil, her önüne gelen yasa uyduruyor. 2 kadının kirada kalıyor diye illa bu anlamı mı çıkartmak gerekiyor ? çıkın abicim bu kafadan.