Softwareus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
başlığı okuyunca oyunu 10tl satıyorsunuz sandım sanirim size ait hesaplarla girip oynayıp çıkıyoruz?
hocam bir adet hesap veriyorum size, bu hesabı en fazla 4 kişiye veriyoruz. Oyun cs gibi olmadığı için genellikle istediğiniz zaman girip oynayabiliyorsunuz fakat bazen başkası oynadığı için diğer arkadaşın çıkmasını beklemeniz gerekiyor. Herkesin deneyebilmesi için böyle bir imkan sunuyoruz. Ek olarak hesaba istediğiniz kadar erişim sağlayabiliyorsunuz.