Üretmeyi sevmeyen, adam kayırmayı, yandaşlığı ve rantı seven bir ülkeyiz. 70 yıldır Türkiye'de yaşananlar bunu gösteriyor. İllaki bir partinin yandaşı olmazsan bir yerlere gelemiyor, işini göremiyorsun çoğunlukla.