Sadece yazılım için değil hocam, işini merak ve hobi için yapıyorsan elbet bir gün parayı bulursun. Ama arkadaşlar parayı ana odak noktasına koymuşlar, bu yüzden : hiç bir merak yok, bu yüzden araştırma, kavrama yetisi yok. Kimse hayallerini kovalamıyor. Tamam belki bizde para kazanıyoruz ama bu işe başladığında aklımda para VS. Yoktu. Ama bu arkadaşlar kazanamaz. Çok sinir bozucu
ilk amaç para olunca kısa vadede para kazanamayınca bıkıyorlar baskalarına yaptırmaya calısıyorlar