İki gündür bende boğaz ağrısı var. Ayrıca ara sıra üşüme geliyor. İki gün yorgun hissettim kendimi. Şimdi iyiyim ama. Test yaptırsam mi diyorum. Ama ateş felan çıkmadı. Herşeyi corona ya bağlamak istemiyorum ama herkeste aynı belirti olmayınca bende şüpheleniyorum.