Mobil imza ile girildiğinde bazı özellikler daha ekleniyor. Dava açmak gibi.
Mobil imza kullanıyor musunuz ? Eğer kullanıyorsanız UYAP üzerinden başsavcılık şikayet dilekçelerini kontrol edebiliyor muyuz CBS diye seçenek olması gerek, eğer öyleyse ben de hemen imza alayım