ScriptEvin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar, bir kaç gündür forum da farkettiyseniz hit konuları açıyorum yazdığım yazılımı test aşamasını başarıyla tamamladım ve sistemin şuan stabil çalışmaktadır.
Şuan düşündüğüm şey SMM panellere api sağlamak.
Eğer api sağlarsam servis olarak kullanır mısınız?

Yorumlarınız benim için önemli.

Manuel hizmet konum;
https://www.r10.net/ilan-panosu/2488...r-gezilir.html

Hiti test etmek için çekiliş konum;
https://www.r10.net/r10-cekilis-amp-...i-cekilis.html
Merhaba Hocam bu şu anda zaten servis olarak veriliyor. Fiyatı uygun olursa hocam api olarak kullanılır