Merhabalar, bir kaç gündür forum da farkettiyseniz hit konuları açıyorum yazdığım yazılımı test aşamasını başarıyla tamamladım ve sistemin şuan stabil çalışmaktadır.
Şuan düşündüğüm şey SMM panellere api sağlamak.
Eğer api sağlarsam servis olarak kullanır mısınız?
Yorumlarınız benim için önemli.
Manuel hizmet konum;
https://www.r10.net/ilan-panosu/2488...r-gezilir.html
Hiti test etmek için çekiliş konum;
https://www.r10.net/r10-cekilis-amp-...i-cekilis.html