Paylaşım için teşekkürler, fakat uyap çok yetersiz "vatandaş" için maalesef, keşke suç duyurularımızı da görebileceğimiz yeri ekleseler. Vatandaş olarak bizim adımıza avukatımızın yaptığı şikayetleri maalesef avukatımız harici göremiyor, aslında biz varız işin içinde.
Mobil imza ile girildiğinde bazı özellikler daha ekleniyor. Dava açmak gibi.