Cemib adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlk 2 yıl diğer tüm bölümlerden çok daha kolay bir bölüm olduğunu düşünüyorum. (En azından ben zorlanmadım) 1. Sınıfta haftada 1.5 gün gidiyordum dersler çok basit ve ağırlıklı olarak genel kültürdü yani az çok kitap okuyan öğrencilerin anlayacağı hayat dersleriydi. 2. Sınıfta ise 3.5 gün gidiyorduk. Dersler zor değildi ama 1. Sınıf gibi kolay da değildi.Kısacası şunu söyliyeyim Zamanı geriye alıpta tekrardan bir bölüm seçme imkanım olsaydı yine PDR bölümünü seçecektim. Arkadaşına tavsiyem şu olur. 1. Ve 2. Sınıfta çok fazla yoğun geçmeyeceği için elinden geldiğince hayatına bakmalı, istediği her şeyi bu 2 yıla sığdırmalı (tatil, kişisel gelişim vs) çünkü bir Daha böyle bir boşluk yakalamayabilir.
Değerli yorumunuz için çok teşekkür ederim. Aydınlatıcı oldu benim için.