caminci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu kutulu ve faturalı arkadaş faturasız kaçak imei atılan cihazlardan bahsetti sanırım.
Ghostmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam dalga geçmiyorsunuzdur umarım sizin telefon yurtdışı diğer deyimle dubai telefon attığınız SS de ki orjinal telefon dubailer de 1500 1550 lira arası fiyata satılıyor

Zaten benim cihazımda sıfırdan farksızdır. 2 aylık cihaz.