Sitenin en altında yer altında yazanı okudun mu hocam ?
R10.net internet sitesi 5651 Sayılı Kanunun 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında
Yer Sağlayıcı olarak faaliyet göstermektedir. İçerikler, ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır.
R10.Net; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir.
R10.netin yer sağladığı içeriğin 5651 Sayılı Kanunun 8 ila 9. maddelerine aykırı şekilde; kişilik haklarınızı ihlal ettiğini ya da hukuka aykırı olduğunu düşünüyorsanız
Buradan iletişime geçerek bildirebilirsiniz.
Bildirimleriniz dikkatle ve özenle incelenmekte olup kişilik haklarınızın ihlali ya da hukuka aykırılığın tespiti halinde mevzuat kapsamında en kısa sürede işlem yaparak bilgi vereceğiz.
Sen şikayetci ol, r10 zaten açıkca belirtmiş.