cleiner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Haklısın gereksizlik lerle gereksiz yere uğraşmamak lazım. Hayırlı işler.
ahahaha

Maşallah, yaşına göre bi espiri yaptın.

Güldüm ama espiriye değil sana

iyi günler ve iyi çalışmalar dilerim hocam