Yani bu bilgisizlikten yapılmış bir şeydir.
R10 dolandırılan taraf olursa gider şikayet eder zaten. dolandırılma var dur kimse şikayetçi değil ortada suç var beni ilgilendirir r10 olarak amme göre bir yapayım gideyim şikayet edeyim? Senin aklın mantığın alıyor mu?
Savcı demez mi kardeşim şikayet var mı?
İnternet siteleri zaten savcılık talep ettiği anda, ip adreslerini veriyor.
Bana kalırsa gereksiz soru soranlar da banlanmalı.