Covid19 daha ülkemize gelmeden (1vaka varken)çok şiddetli halsizlik,keyifsizlik baş dönmesi geçirmiştim.Şimdi yine aynı şikayetler başlayama doğru devam ediyor aşırı halsizim ve ateşim yok.Ayağımı atmaya sanki 10 adam lazım.Corona sebeplerinden birimi?
bu saatte yazıştığımıza göre hepimiz potansiyeliz, (covid değil) uyku düzeni bozukluğu sebebi ile olan rahatsızlıklar..
unutmayalım ki iç organlarımız biz uyurken dinleniyor... şu an çalışır vaziyette hepsi ve onlar da yoruluyor bir yerlerden patlatıyor sonra.. geçmiş olsun...
hadi herkes uyusun...